Registreren    Inloggen    Forum    Zoeken    Help



Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 
Auteur Bericht
 Berichttitel: Eventjes voorstellen
 Bericht Geplaatst: 18 mei 2017 15:12 
Offline
Net Nieuw
Net Nieuw

Geregistreerd: 18 mei 2017 14:44
Berichten: 2
Reputation point: 0
Starter
Hallokidoki allemaal,

Ik wou mezelf eventjes voorstellen.
Mijn naam is George van Dongen en ben 52 jaar oud. Ben bijna 25 jaar getrouwd met Miranda en samen hebben wij een zoon van 15jaar. Muziek is 1 van mijn grootste hobby's en ben al bijna mijn hele leven ermee bezig.
Thuis als kleine dondersteen altijd plaatjes draaien etc. Toen kwam de piratentijd. Ben toen begonnen als fm radio amateur zender, eerst bij mijn ouders thuis en later op mezelf en bij andere radio stations. Halverwege de jaren 80 ben ik begonnen als Diskjockey in Discotheken en in 1 van die disco's heb ik mijn vrouw leren kennen. Na jaren plezier te hebben gehad, kwam voor mij een nieuwe uitdaging en dat was een eigen drive-in op te starten. Dit heb ik jaren met liefde en plezier gedaan en met succes. Toen na de geboorte van onze zoon gestopt met de drive-in i.v.m. de ploegendienst van mijn vrouw en mijzelf (kon ik het niet meer opleveren). Na jaren eventjes niets meer te hebben gedaan, kwam internet radio op mijn pad. In 2008 PrimaRadio opgestart, maar door omstandigheden daar weer een punt achter gezet en bij andere stations gaan draaien. Ondertussen ben ik tijdelijk gestopt i.v.m. dat het niet helemaal naar mijn zin ging en ik nu bezig ben om PrimaRadio in 2018 een comeback te geven. Maar eerst even een ander studiootje bouwen. Tot zover even dit voorstel verhaaltje.
Wil je nog meer weten? op http://www.georgevandongen.nl staat misschien nog meer info.
Ik wens iedereen een hele mooie en fijne tijd toe met de hobby en ik hoop dat ik misschien hier ook wat kan betekenen voor de club.
Jingles inspreken kan ik niet, daar heb ik de stem niet voor LOL
Fijne dag.

Met de vriendelijke groetjes namens
George van Dongen


Omhoog 
 Profiel  
 
Geef de vorige berichten weer:  Sorteer op  
 
Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 1 bericht ] 


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 8 gasten

 
 

 
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen
Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum
Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen
Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen
Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum

Zoek naar:
Ga naar:  
cron
phpBB.nl Vertaling